Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Loczq | użytkownik

imię i nazwiskoAleksandra adres zarejestrowany23.02.2008 @15:08:34 ostatnio na stronie14.05.2013 @17:08:25

Na piękno nie ma żadnych reguł.
Ono rodzi się w nas.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty39 komentarze450 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~SabakkunoGaara    09.06.2008 @20:37:56
Wstaw coś nowego
Chce coś poczytać..
~rafinowicz    05.06.2008 @20:51:19
hehehe a ja dalej jestem :p
~Kajak5    01.06.2008 @21:12:45
hmmm no raczej niestety pomylka
ja nie z Elbląga =//
ale dziekuję za komentarze ;**
xD
_______
Zapraszam do mnie ^^
;*
~orchideaaa    01.06.2008 @20:07:52
dodam do obserwacji.
jeśli chodzi o wolontariat to narazie tylko takie akcje typu zbieranie kasy w supermarketach przy pakowaniu zakupów, ale jadę na obóz w tym roku :D
_______
"but from here eyes a different smile..."
~orchideaaa    01.06.2008 @20:05:32
to pogratulować pani od biologii...aj biedna te nasze rzodkiewki.
jesteśmy mordercami...niewątpliwie :P
_______
"but from here eyes a different smile..."
~monisss    31.05.2008 @20:49:15
dziekuje oko moje.
a co do ulubionych .. 'jak aniola glos' rowniez nie trawie. mam na to uczulenie. ;P
-Afrodyta1981    27.05.2008 @18:56:39
nie musisz lubić Maleńczuka i w ogóle nie wiem o co chodzi
~blackmarrow    19.05.2008 @00:44:56
dzieki za odwiedziny pozdrawiam
_______
Odnajde cię, Ciri...

~Ahenathon    15.05.2008 @09:18:34
Nie musisz oceniać ;P ...i wiesz już co "to" jest ;D
_______
34.788%... Complete
Zamieszczanie kolejnych grafomańskich prac wstrzymane do gotterdammerung
~domiszatan    14.05.2008 @23:57:29
ale to piosenka pogodno taka ładna.
_______
dołączysz?
~qpogo    14.05.2008 @23:39:07
Dziękować ;]
_______
Lubię liczyć do trzech, bo w tych krótkich sekundach zawarta jest Miłość, smutek i gniew.
~comitis    14.05.2008 @22:47:43
aha, to nieźle - pzdr.
_______
Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia. Flp 4, 13
~cozabzdura    14.05.2008 @22:28:12
wiesz trafiłaś na nienajlepsze teksty...
ludzie sugerują się tytułem, który przyciąg lub odrzuca
~cozabzdura    14.05.2008 @22:10:09
konwenansom!
~Ahenathon    14.05.2008 @10:54:30
Myślę, że masz rację Uśmiech w środku wiersza nie jest dość konwencjonalny ale "wyjątkowi" ludzie tak mają, że nie ulegają konwenansą ;P
ostatnio edytowane: 2008-05-14 10:54:55
_______
34.788%... Complete
Zamieszczanie kolejnych grafomańskich prac wstrzymane do gotterdammerung
~comitis    13.05.2008 @20:10:39
To twoje prawdziwe zdjęcie?
_______
Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia. Flp 4, 13
~Dario2    12.05.2008 @20:11:16
dziękuję za wizytę
_______
mam nadzieję, że śmierć nie zaczyna się już na początku miłości... B.Rosiek
~MizudeiShigeru    11.05.2008 @13:20:29
Dziękuję bardzo
~lovedelete    08.05.2008 @20:06:48
ja.. jestem w przyjaciołach miło mi, szkoda,ze nie wiem jak sie do

daje:P
~Koco    08.05.2008 @18:25:27
Nie bardzo, strasznie sie DA zasmieca. I tak walczymy z tym ze zbędnymi grupami to warto pomoc nie? Pozdro
_______

~lovedelete    08.05.2008 @15:48:21
a poza tym też czytałam serię ulicy strachu
~lovedelete    08.05.2008 @15:47:20
Pidżama.. ;-D heh, nie muszę słuchać, bo tez zespól znam )
~Koco    08.05.2008 @15:36:26
jest juz grupa pidzamy porno...
_______

~magictheater    08.05.2008 @00:15:27
rymy były
żeby śmiesznie było

seriale tak juz mają, że śmieszą. i usunie ci agatazuzanna komentarz.

_______
perły przed wieprze
~magictheater    08.05.2008 @00:12:41
dzięki dzięki dzięki
_______
perły przed wieprze
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt